lauantai 26. tammikuuta 2013

Elämän puu

 Mieheni:
Sinä minussa ja minä sinussa,
emme osaa elää ilman toisiamme.
Jokainen päivä on uusi mahdollisuus,
kasvaa lähemmäksi toisiamme,
oppia uutta,
aloittaa alusta,
juurtua sinuun.

Lapseni:
Olet kauneinta mitä tiedän,
voimasi elää elämää häikäisee minut,
valat minuun uskoa.
Kiedot kaksi pientä kättäsi kaulani ympäri,
painat pääsi vasten kehoani,
aika pysähtyy.
Kuiskaan: ole siinä, sillä minä olen sinua varten,
.................aina.

Elämä
En olisi uskonut mihin minua kuljetat,
lähelle, kauas, maailmalle ja takaisin kotiin.
Olet antanut paljon,
kyynelten kautta opettelen sinua elämään todeksi,
jokainen henkäys on uuden alku,
onni asuu tässä ja nyt,
opeta minua elämään se todeksi,
haluan juopua sinusta.

Jumala
Olet alku ja loppu.
Olet valo ja autuus.
Olet toivo ja armo.
Ilman sinua eksyisin,
kadottaisin sen mikä pitää minut oikealla tiellä,
olet majakkani.
Anna tulesi loistaa jotta näen minne kulkea,
vaikka minä haparoin,
ohjaa minut oikealle tielle.
Olen riippuvainen sinusta,
sillä yksin en jaksa.

 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti